Gelezen november

een regenwulp

Opmaak 1

de beer

dicht bij mij

de dertiende ongeluk

harry potter en de relieken

de hand van fatima

Recensie van ‘Dicht bij mij’ van Luana Lewis kun je hier teruglezen.
Recensie van ‘Aangeraakt’ van Lisa Gardner kun je hier teruglezen.
Recensie van ‘De beer’ van Claire Cameron wordt pas rond 20 januari gepubliceerd. Rond die tijd komt het boek uit.
Recensie van ‘Het dertiende ongeluk’ van James Patterson wordt zaterdag geplaatst.

Het was heerlijk om het boekje ‘Een vlucht van regenwulpen’ van Maarten ‘t  Hart te lezen. Ik heb het nooit eerder gelezen. Het was een genot. Prachtig taalgebruik en heerlijk personage die niet perfect is. Maar innerlijke strijd levert. Proberen mee gaan met het maatschappij maar eigenlijk beseft dat hij toch anders is. En uiteindelijk dat ook tot bepaalde hoogte accepteert.

Zo, laatste deel van Harry Potter ook weer opnieuw gelezen. Het blijft heerlijk boek.

‘De hand van Fatima’ van Ildefonso Falcones. Hier kom ik nog even later apart op terug.

Het beste boek dat ik afgelopen maand heb gelezen is, tja, toch wel ‘De hand van Fatima’, hoewel die van Lisa Gardner ook erg goed was.

Verder heb ik bekend gemaakt dat ik even stapje terug doe, je kunt het hier lezen.

Lees nu ‘The white Queen’ van Philippa Gregory.

©Plien 2014

3 thoughts on “Gelezen november

  1. Ik ben heel benieuwd wat je ons te vertellen hebt over het boek van De Hand Van Fatima. Lisa Gardner lees ik ook graag. Deel 7 van Potter is het summum!
    Groetjes Kakel

  2. Dat komt eraan… Moet nog even over schrijven 😉 Dit was het eerste boek dat ik van Lisa Gardner heb gelezen en volgens mij heeft mijn zus nog paar boeken van haar.

  3. Leuk een mede-HP-verslaafde. Vanavond mag ik weer in deel 4 beginnen 🙂 Een vlucht regenwulpen las ik ooit voor m’n lijst, en zowaar ik vond het toen al mooi. Ben eigenlijk wel benieuwd of ik er nu ook weer van zou genieten maar aan jouw omschrijving te zien waarschijnlijk wel.

Geef een reactie

