Gelezen oktober

Ik had oktober gedoopt in #ikleesEngels maand. Nou dat heb ik geweten… Het ging niet zo snel als gewoonlijk, vooral niet als je klassieker leest.

efterpeter the rabbit and friendsna melaniethe complete novels of Jane Austenthe world of jeevesBlog over #ikleesEngels volgt nog.

‘Peter the Rabbit and friends’ las ik ook in de kader van Jeugdboekenweek. Een mooie combinatie, Engels en jeugdboek. Heerlijk om even al die verhalen weer te lezen. Altijd genieten.
‘Efter’ van Hanna Bervoets was apart met met plezier gelezen. Je kunt hier recensie lezen.
‘Na Melanie’ van Svea Ersson heb ik niet weg kunnen leggen. Recensie volgt nog.
‘Mansfield Park’ van Jane Austen was een struggle om zo maar te zeggen. Ik vond het niet gemakkelijk te lezen, maar ik hoorde van een vriendin dat zij er ook moeite mee had. Ik zal hier nog kort op terug komen.
‘The world of Jeeves’ van P.G. Wodehouse heb ik weg gelegd. Het werd op gegeven moment saai. In het begin grinnik er nog maar op gegeven moment denk ik… tja, wat is nieuw? Niets!

Tja, doordat ik moeite had met Mansfield Park duurde het even voor ik dat uit had. Dus niet veel boeken gelezen.

Er komt dus nog een recensie aan en stukje over #ikleesEngels. Ik wil alvast degene bedanken die aan mee hebben gedaan.

©Plien 2014

4 thoughts on “Gelezen oktober

  1. Mijn blogje over “Gelezen in oktober”, met daarbij dus ook de boeken voor #ikleesengels, komt er normaalgezien deze week aan.
    Alvast bedankt voor het initiatief; het was voor mij een goede motivatie om nog eens een Engelstalig boek op te pakken!

  2. Pingback: #ikleesEngels | Met mijn neus in een boek

Geef een reactie

