Gelezen in augustus

images

de oceaan aan het einde van het pad

de gelukkige klas

De verzamelde werken van AJ Fikry boekehandelaar

harry potter en steen der wijzen‘A moveable feast’ en ‘De gelukkige klas’ heb ik gelezen in de kader van Augustus Klassiek Literatuur Maand. ‘Twee vrouwen’ Harry Mulisch heb ik ook gelezen maar die had ik al op 31 juli uit. Sandra, bedankt voor het organiseren.

‘A moveable feast’ van Ernest Hemingway heb ik in het Engels gelezen, recensie kun je hier teruglezen.
‘De gelukkige klas’ van Theo Thijssen heb ik voor het eerst in een ander vorm geschreven. Recensie kun je hier teruglezen.
Recensie van ‘De oceaan aan het einde van het pad’ van Neil Gaiman kun je hier teruglezen.
Recensie van ‘De verzamelde werken van A.J. Fikry, boekhandelaar’ van Gabrielle Zevin volgt nog.

Ik was begonnen met ‘Mansfield Park’ van Jane Austen, maar ik werd geveld door een keelontsteking. Om dan nog met vermoeiend hoofd ‘Mansfield Park’ in het Engels te gaan lezen was teveel gevraagd. Dus in plaats van vier heb ik drie boeken gelezen voor Augustus Klassiek Literatuur Maand. Daarom heb ik even maar weer Harry Potter opgepakt. Het boek ken ik door en door en iets waar ik dus niet bij hoef na te denken. Van de Harry Potter serie volgt geen recensie.

In oktober organiseer ik ‘Ik lees Engels’ maand. Je kunt hier alles over teruglezen.

Ik lees nu deel 5 van Harry Potter. Afgelopen weekend heb ik even wat recensie-boeken gelezen. Maar nu loop ik achter met recensies schrijven. Dus even Harry Potter gepakt zodat ik mijn recensies kan bijwerken.

Doordat ik ziek was is er geen nieuwe poll geplaatst. Die komt weer in de eerste week van oktober. Ondertussen kun je nog stemmen op de poll van augustus.

 

One thought on “Gelezen in augustus

Geef een reactie

