Gelezen in juli

ilium

opstand

Koelcel

125 x 200 WT

twee vrouwen

Ik heb niet veel gelezen. Te warm om heerlijk uren te kunnen lezen en zoals jullie kunnen lezen in mijn update ben ik ook bezig met andere dingen.

Het laatste boek, ‘de begraafplaats van Praag’ van Umberto Eco, had ik in de winter ofzo moeten lezen. Is geen gemakkelijk boek dat je even weg leest. Ik weet nog niet of ik hier een recensie over ga schrijven.
Het meest heb ik genoten van ‘Ilium’ van Dan Simmons. In het begin moest ik wennen maar daarna las ik met plezier. Je kunt hier mijn recensie lezen.

Ik heb ook recensies geschreven voor ‘Opstand‘ van Michelle Visser en ‘Koelcel‘ van Linda Sampionius.

In de kader van Augustus Klassiek Literair, die door Sandra van ‘Sandra leest en schrijft’ is opgezet, heb ik ‘twee vrouwen’ van Harry Mulish uit. En ik heb het afgelopen donderdag uitgelezen terwijl ik eigenlijk pas op 1 augustus uit wilde lezen. Maar het ging wat sneller dan ik dacht, recensie volgt. Wil je meer weten over Augustus Klassiek Literair maand, je kunt hier over teruglezen.

In de kader van die maand ga ik nu beginnen met ‘A moveable feast’ van Ernest Hemmingway. Daarnaast lees ik nog een manuscript ‘De bijen’ van Laline Paull.

©Plien 2014

4 thoughts on “Gelezen in juli

Geef een reactie

