Gelezen in juni

het bruidsbedDe dicipeltijgers in de nachtoorlogsliefdeverboden magieravenvluchtWickednobodyDSCN1552het geschenk van de godingedaanteverwisselingHet boek ‘Moordpatronen’ is een boekje die mijn vader voor zijn verjaardag heeft gekregen van mijn zus en mij. Hij speelt daar een rol in samen met mijn moeder. Het was erg leuk om te lezen.

Recensie van ‘Tijgers in de nacht’ kun je hier lezen.
Van ‘Verboden magie’, ‘Ravenvlucht’ ‘Nobody’ en ‘Wicked’ worden de recensies binnenkort geplaatst.

‘De gedaanteverwisseling’ van Franz Kafka is het vreemdste boek dat ik heb gelezen. Heel vreemd verhaal met een open einde. Waarom is het vreemd? omdat ik nooit een verklaring heb gekregen waarom Gregor opeens getransformeerd is in een insect. Misschien moet ik het boek later nog eens lezen en meer tussen de regels door lezen.

Het ‘Oorlogsliefde’ en ‘Het bruidsbed’ vond ik het minst goed. Beide zijn niet goed blijven hangen dus hebben ze bij mij geen indruk gemaakt.
‘Nobody’ en ‘Tijgers in de nacht’ hebben het meest indruk gemaakt.

Ik lees nu ‘Ilium’ van Dan Simons. Is een science-fiction. Ik moest in het het begin wel erg aan wennen, maar nu zit ik er helemaal in.

©Plien 2014

alle covers, op moordpatronen na, van internet

6 thoughts on “Gelezen in juni

  1. Dank je! Is juist het rondsnuffelen in de bieb dat mij veel van die onbekende boeken oplevert. Is juist een uitdaging om onbekende boeken te lezen.

  2. Hahaha, ik was op vakantie zonder internet en twee boekjes waren nog geen 100 pagina’s dus dan gaat het hard.

Geef een reactie

