Recensies pagina’s bijgewerkt

Ik heb sinds afgelopen zomer beide recensies pagina’s niet meer bijgehouden. Vandaag heb ik de tijd genomen om beide weer up to date te brengen. En vanaf nu moet ik gewoon meteen daar plaatsen, dat scheelt veel werk.

Ik recenseer de boeken die ik ontvang van de uitgever uitgebreider dan een boek die uit een kast haal of heb geleend. Maar beide versies worden wel op de recensies pagina’s geplaatst.

Ik heb twee pagina’s waarvan de ene op achternaam van de auteurs zijn gesorteerd en de andere op titels. Geef aub door als een link niet goed werkt of de verwijzing klopt. Dan kan ik het meteen aanpassen.

Zo dat onderdeel is nu ook bijgewerkt. Nu alles weer doorlopen of ik alles wel heb bijgewerkt.

©Plien 2014

Geef een reactie

