Recensie: The Ghosts of the Tower of London van G. Abbott

Aangepast recensie.
Omdat het geen gewoon boekje is met een verhaal pas ik de vorm van de recensie even aan.

Het boekje heb ik vorig jaar in Londen gekocht toen ik de Tower bezocht. Maar nog niet van binnen.
Tot 2 weken geleden had ik het nog niet gelezen. Ik nam het mee naar Londen. Aangezien we van plan waren de Tower dit keer wel in te gaan. Ik dacht, het kan geen kwaad om me op voor te bereiden.

Ik had in twee avonden uit gelezen. Je moet wel Engels kennen wil je dit boek lezen. Vooral in het begin moest ik even wennen aan de schrijfstijl van de auteur. Maar het is een leuk, interessant boekje. Je krijgt wat mee van de geschiedenis en wordt op een leuke manier verteld over diverse waarnemingen op diverse plekken in de Tower.

Leuke aanrader voor als je de Tower van binnen wilt bezoeken. Je kunt dit boekje kopen in het winkeltje tegenover de ingang van de Tower.

5/5

©Plien 2012

2 thoughts on “Recensie: The Ghosts of the Tower of London van G. Abbott

  1. Pingback: Boekenupdate VI | Plien

Geef een reactie

