De vanger in het graan of koren van J.D. Salinger

Ik heb echt moeite met dit boek gehad. Het heeft maar 192 bladzijdes en toch heeft me 3 dagen geduurd om zelfs bijna op de helft te zijn van het boek. Het zegt genoeg en ik besloten maar dicht te doen.
Is blijkbaar niet mijn soort boek. Ik irriteerde gewoon aan die karakter en kreeg geen band mee. En voor mij is het toch belangrijk om een band te hebben met een karakter.
Wel moet ik zeggen dat het verhaal wel uniek is maar gewoonweg niet mijn stijl is.

Ik houd er niet van om halverwege te stoppen. Maar als het niet leuk meer wordt en met tegenzin het boek ga oppakken dan is het tijd om te stoppen.

Ik geef wel dit boek 1 van de 5, vanwege de originaliteit van het verhaal.

One thought on “De vanger in het graan of koren van J.D. Salinger

  1. Pingback: Recensie: J.D. Salinger - De vanger in het graan | Ranking the Books

Geef een reactie

